Školení

Školení Facebooku a jeho základního využití pro marketing

Prezentace na Facebooku pomáhá budovat image, podporuje klientský servis, je důležitá pro budování vztahu se zákazníky a je to prostor pro vytváření referencí.

Facebook patří mezi nejpopulárnější sociální síť a miliony Čechů a Češek na něm tráví hodiny denně. Je tak ve vašem zájmu a zájmu vaší firmy, využít všechny jeho možnosti a používat ho jako marketingový nástroj.

Reputace je na Facebooku klíčová

Reputace firmy na sociálních sítích dokáže u zákazníků zázraky. Vše se odvíjí nejen od typu příspěvků, ale také od reakcí na ně a také reakcemi firmy na případné připomínky zákazníků. 

Vybudujte si pevné vazby a začněte z nich těžit. Každá firma, která chce být úspěšná, se musí snažit zapojit své fanoušky do dění na sociálních sítí a tam se jim věnovat, komunikovat s nimi a učit se z jejich reakcí. Jedině tak je možné dosáhnout doporučení mezi zákazníky samotnými. 

Víte, že...

92 % lidí věří nejvíce doporučení od své rodiny a známých? To je tak vysoké číslo, že to nelze přehlížet. A další číslo je ještě zajímavější. 85 % fanoušků stránky na Facebooku vás v případě spokojenosti neváhá doporučit svým přátelům a známým. Vytvořte si Facebook stránku, která bude zákazníky bavit.

Reagujte správně a rychle

Dát "si něco na zeď" není nic složitého, složité ovšem je umístit tam něco vhodného a zároveň zajímavého natolik, aby to přilákalo pozornost fanoušků. Protože to co firmy na sociálních sítích sdílí o nich mnohé vypovídá.

Když váš příspěvek vyvolá diskuzi, otázky nebo obavy je nutné reagovat co možná nejrychleji a správně. K tomu je dobré znát krizovou komunikaci.

Co školení nabízí?

Na školení se dozvíte, jak Facebook funguje, co je to firemní stránka, osobní profil, jak vytvářet obsah, který fanoušky bude bavit, jak si postupně vybudovat komunitu kolem svojí značky a firmy, a tu využít pro svoje podnikání.

Školení není pouze o teorii, ale je plné praktických ukázek a hlavně příkladů, jak ANO a jak rozhodně NE.
Dozvíte se i odpovědi na otázky PROČ, CO a JAK.

Proč?

  • Proč jsou důležité sociální sítě pro podnikání,
  • proč je důležité Facebook využívat,
  • proč je dobré budovat značku přes sociální sítě,
  • proč je nutné mít připravenou strategii.

Co?

  • Co je Facebook,
  • co je Instagram,
  • co je remarketing a dynamický remarketing,
  • co je krizová komunikace.

Jak?

  • Jak vytvářet příspěvky na Facebook,
  • jak má příspěvek vypadat,
  • jaké jsou typy příspěvků,
  • jak se tvoří obsah na FB,
  • jak a proč pracovat v Business Manageru,
  • jak vypadá Facebook reklama,
  • jaké jsou další možnosti FB.

Pro koho je školení určeno?

Školení je vhodné pro úplné začátečníky i mírně pokročilé. 

Ideální je, abyste věděli, co je to Facebook alespoň v rámci osobního využití. V kurzu se zaměřujeme především na práci s firemní stránkou na Facebooku. 

Placené reklamě se budeme věnovat pouze okrajově, vysvětlíme si, jak funguje, jaké jsou možnosti, ale samotnou placenou propagaci budeme řešit v navazujícím školení Facebook II. 

Pokud byste chtěli zaškolit i do práce s osobním profilem, tak je možné zvolit individuální školení a projít vše v klidu u nás v mraveništi nebo přímo u vás v kanceláři.

Chcete se zúčastnit školení?

Ozvěte se nám. 
Povíme vám o nejbližším termínu a dalších možnostech.