Používáme technologie, jako jsou cookies za účelem analýzy návštěvnosti, cílené reklamy a zajištění fungování stránek. Více informací o ochraně osobních údajů

Jak vylepšit webové stránky a zvýšit zisk?

 

 

V dnešní době je stále nákladnější přivést na stránky nové návštěvníky, a tak je často výhodnější soustředit se na stávající zákazníky nebo proměnit více návštěvníků na zákazníky.

Jako příklad jsme pro vás připravili stránky hotelu. Ze statistik vidíme, že návštěvníci po návštěvě úvodní stránky navštíví nejčastěji stránku ceník! Stránku Denní menu nepočítáme, jedná se o jiný typ klientů.

Dále vidíme, že stránka ceník má velmi vysoké procento odchodů, to znamená, že se návštěvníci podívají na stránku ceník, ta je nezaujme, a proto z webu odejdou.

Tyto informace vám pro vaše stránky zjistíme také na základě analýzy návštěvnosti a chování zákazníků.

Podívejte se, jak stránka ceníku vypadala předtím:

Jak tedy zvýšit počet objednávek?

Spolu se zobrazením ceny je třeba klienta přesvědčit. Abychom jej mohli přesvědčit, je třeba mu zobrazit ty nejzajímavější informace a zaměřit se přesně na cílovou skupinu.

Návrh nové stránky jsme prováděli přímo do současné stránky tak, aby si výsledek mohl klient dobře představit. Návrh neboli koncepci si můžete prohlédnout zde.

Koncepci ještě ladíme na základě konzultací s klientem a předáváme ji ke zpracování grafikem. Grafický návrh si můžete prohlédnout zde.

Výsledný vzhled kodér zapracuje do webových stránek.

Co říkáte na výsledek, vybrali byste si tento hotel?

Dalo by se jít i dále? Ano, v současné době pracujeme na projektech, kdy bychom stránku byli schopni přizpůsobit zdrojové reklamě, nebo dalším stránkám, které klient na webu navštíví. Třešničkou na dortu je přizpůsobování cen chování klienta. Například zobrazení jiné ceny v případě první návštěvy, jiná cena u druhé návštěvy a podobně.

Takto je třeba pracovat se všemi klíčovými stránkami webu. Jednou z nejdůležitějších stránek bývají kontakty. Velmi často se stává, že stránka je nedoladěná, s neaktuálními informacemi a podobně. Proto se vždy ujistěte, že toto není místo, kde ztrácíte klienty!

Položení dotazu

Položte jakoukoliv otázku. Odpověď dostanete během několika dnů. Nejzajímavější dotazy umístíme na naše stránky.