Nápověda k modulům ANT CMS

Heureka: Ověřeno zákazníky a nastavení měření konverzí

Co je Ověřeno zákazníky od Heureka.cz a co vám to přinese?

Každý e-shop, který inzeruje své produkty na Heurece, se může nechat ohodnotit svými zákazníky. V případě, že větší množství zákazníků (v řádu desítek pro modrý certifikát a v řádu stovek pro zlatý) za období 3 po sobě jdoucích měsíců vašemu e-shopu udělí pozitivní recenzi, obdrží váš obchod certifikát Ověřeno zákazníky.

Výhody umístěného certifikátu na vašem e-shopu

  • Budujete důvěru - certifikát znamená, že jsou s vaším e-shopem zákazníci spokojeni a další zákazníci se nemusí bát podvodného jednání.
  • Budete si moci na svém e-shopu získané recenze zapnout.
  • Získáte zpětnou vazbu na svůj e-shop a služby - snadno odhalíte, co zlepšit :)
  • Budete moci využívat dalších služeb Heureky, které jsou jen pro e-shopy s certifikátem ověřeno zákazníky (biddování na produkty, analýza dat pomocí sortiment reportu,...).
Pozor, o udělený certifikát můžete také přijít. V takovém případě se na e-shopu automaticky nezobrazí. Po zpětném udělení se opět zobrazí.

Jaký je rozdíl mezi modrým a zlatým certifikátem?

Heureka.cz nabízí dva typy certifikátů. Oba jsou uděleny automaticky, na základě hodnocení vašeho e-shopu v Heureka.cz. 

Modrý certifikát

Modrý certifikát získáte, pokud se zapojíte do služby Ověřeno zákazníky, umístíte správně kód a za období posledních 3 měsíců (tedy 90 dní) získáte dostatečný počet (v řádu desítek) uživatelských referencí. Ve sledovaném období 90 dní je nutné získat recenze minimálně s hodnocením 90 % pro získání certifikátu. Pokud hodnocení ve sledovaném období klesne pod 88 % je e-shopu certifikát automaticky odebrán.

Zlatý certifikát

Zlatý certifikát získáte, pokud se zapojíte do služby Ověřeno zákazníky, umístíte správně kód a za období posledních 3 měsíců (tedy 90 dní) získáte dostatečný počet (v řádu stovek) uživatelských referencí. Ve sledovaném období 90 dní je nutné získat recenze minimálně s hodnocením 97 % pro získání certifikátu. Pokud hodnocení ve sledovaném období klesne pod 95 % je e-shopu zlatý certifikát automaticky odebrán.

Co je měření konverzí na Heureka.cz a co vám to přinese?

Pokud budete využívat služeb Heureka.cz, budete potřebovat sledovat návratnost investic do placených pozic. Právě pro toto jednoduché vyhodnocování můžete nastavit Měření konverzí v Heureka.cz. V praxi však doporučujeme využít pro měření konverzí Google Analytics, které jsou pro měření konverzí přesnější. Zapnout měření přes Heureku doporučujeme pouze pro navázání na další služby, jako je například Biddingmanager.

Pro správné nastavení je nutné získat API klíč. Pro jeho získání je nutné se zaregistrovat na Heureka.cz a vstoupit do nastavení Správa E-shopů, v levém menu je položka Měření konverzí:

Měření konverzí

Jak nastavit správné zobrazování certifikátu Ověřeno zákazníky a jak vložit kód pro měření konverzí v ANT CMS?

Pro získání klíče je nutné se nejdříve zaregistrovat na Heureka.cz. Jak na to pěkně popisuje návod přímo na Heureka.cz: https://sluzby.heureka.cz/napoveda/registrace-eshopu/

Po úspěšném založení e-shopu na Heureka.cz v nastavení Správa E-shopů získáte unikátní tajný API klíč pro službu Ověřeno zákazníky.

Tento klíč si zkopírujte a přejděte do administrace do nastavení e-shopu od ANT studio:

Poté rozklikněte Zbožové porovnávače a zde je záložka Heureka.cz. Přibližně uprostřed je nastavení služby Ověřeno zákazníky:

Zde do pole API klíč vložte kód získaný na Heureka.cz. Zároveň musíte zapnout službu Ověřeno zákazníky.  Zároveň je zde možné nastavení služby Ověřeno zákazníky konfigurovat. Zda se mají zobrazit i vyjíždějící statistiky a na které straně monitoru, zda vlevo nebo vpravo.

Poslední nastavení v rámci této sekce se týká nové směrnice GDPR, kde je nutné mít v nákupním košíku v případě používání služby Ověřeno zákazníky vložené zaškrtávátko s textem informujícím o zaslání dotazníku spokojenosti.
 

Služba Ověřeno zákazníky

(obrázek: správně zobrazený certifikát Ověřeno zákazníky na levé hraně monitoru)
 

Správné nastavení certifikátu nemusí nutně vést k jeho zobrazení. Certifikát je automaticky zobrazen (tedy udělen) až při splnění patřičných podmínek.

Jak správně nastavit Měření konverzí v ANT CMS?

Zkopírujte si API klíč ze Správa e-shopů a přejděte do nastavení e-shopu od ANT studio. Podobně jako v případě certifikace Ověřeno Zákazníky je nutné rozkliknout Zbožové porovnávače a záložku Heureka.cz. Ve spodní části (pod nastavením Ověřeno Zákazníky) je možné vložit kód pro měření konverzí:

Kód stačí vložit a měření zapnout. Samozřejmě je nutné vše potvrdit stisknutím tlačítka Uložit. 

Heureka.cz se o zapnutém Měření konverzí “dozví” až při další objednávce, tedy po první objednávce, která přijde od doby vložení tohoto klíče do ANT CMS.

Další nápovědu poskytuje Heureka.cz: https://sluzby.heureka.cz/napoveda/mereni-konverzi/

Položení dotazu

Položte jakoukoliv otázku. Odpověď dostanete během několika dnů. Nejzajímavější dotazy umístíme na naše stránky.

Odesláním beru na vědomí zpracování osobních údajů