Jak navýšit poptávky a prodeje na webu/e-shopu?
Samotný web nebo e-shop nestačí. Bez propagace e-shopu/webu, která zajistí vyšší návštěvnost, nebudou prodeje ani poptávky dostatečné. Obecně platí, že na 100 návštěv webu/e-shopu připadá jen asi 1-5 objednávek (konverzí).
Máme pro vás deset způsobů, jak docílit vyšších návštěv a konverzí a tím vyšších tržeb. Se všemi vám samozřejmě rádi pomůžeme.
1. Optimalizace pro vyhledávače (SEO)
- na základě analýzy klíčových slov poznáte vyhledávanost vašich služeb a produktů a můžete tomu přizpůsobit obsah webu/e-shopu
- správně optimalizovaný web/e-shop zvýší přirozenou návštěvnost z vyhledávačů
- můžete navrhnout lepší strukturu webu/e-shopu, správně uspořádat produkty do kategorií, nastavit filtraci atd.
- SEO znamená zvýšení kvality obsahu, což vede ke zvýšení návštěvnosti i prodejů
2. Srovnávače produktů
- zbožové porovnávače (př. heureka.cz, zbozi.cz) jsou výborným pomocníkem, pomohou rychle přivést zákazníky do e-shopu a zvýšit tržby
- nastavením názvů produktů, optimalizovaných pro srovnávač, více zaujmete (př. Notebook s dopravou zdarma funguje lépe, než jen Notebook)
- srovnávače umí automatické připojení (generování) názvu výrobce nebo jiné vlastnosti do titulku zboží zobrazovaného ve srovnávači
- máte možnost nastavit jiné ceny pro zbožové porovnávače než pro přímé návštěvy
3. PPC reklama
- reklama, kde platíte až za proklik zákazníka, nikoliv za zobrazení, a která se nezobrazuje jen ve výsledcích hledání, ale i na spoustě tematických webů – díky tomu máte obrovské možnosti oslovit konkrétní skupinu lidí na internetu
- můžete využít i grafickou reklamu (bannery) za nízké náklady na specializovaných webech
- máte možnost neustálé optimalizace a vyhodnocování správy kampaní
- při tvorbě PPC reklamy spojujeme styl komunikace reklam s komunikací celého webu/e-shopu
4. E-mailing
- rozesílejte pomocí graficky a obsahově zajímavých e-mailů novinky, slevy, akce nebo třeba gratulace vašim klientům k jubileu – zvyšujte tržby, poptávky a budujte vztah se zákazníky
- posílejte newslettery jen těm, kteří opravdu chtějí a mají zájem o vaše služby
- rozjeďte e-mailing i s nízkými náklady a zvyšujte tržby i zájem
- využijte tak jeden z nejefektivnějších kanálů online reklamy
5. RTB reklama
- konkurujte dosahem reklamy na internetu dosahu v masmédiích, jako je TV nebo rádio
- využijte síly dynamického remarketingu na míru a připomínejte se vašim zákazníkům zajímavou vizuální formou, např. bannery
- proměňujte návštěvníky webu/e-shopu v zákazníky a budujte brand pomocí RTB reklamy
- pracujte s videoreklamou, dynamickými bannery, TV reklamou ve Smart TV a vyprávějte příběhy na správném místě a ve správný čas
6. Sociální sítě (Facebook, Instagram)
- sociální sítě vám pomohou budovat komunitu klientů a zákazníků i navyšovat tržby, využijte je jako marketingový kanál nebo doplněk k propagaci
- prodeje e-shopů s podporou sociálních sítí rostou a většina podnikatelů sítě využívá
- sociální sítě jsou zajímavé pro vaše zákazníky, tráví na nich čas, baví se na nich a inspirují, proto jsou dobrým místem, kde o sobě dát vědět
- kombinujte zacílené sponzorované kampaně s tvorbou zajímavých příspěvků
7. Lokální propagace pobočky
- ukazujte se zákazníkům ve vašem okolí a zvyšte návštěvnost své prodejny nebo pobočky, podpořte zajímavou formu online propagace offline prodeje
- lokální propagací navíc vytvoříte místa pro získávání recenzí a zpětné vazby od zákazníků
- kombinací lokální SEO + lokální PPC + lokální Facebook budete zvýhodněni před konkurencí
- podpoříte offline prodeje a poptávky a zvýšíte své pozice ve vyhledávání
8. Budování identity značky (brand)
- naučte své potenciální i stávající zákazníky rozpoznávat vaši značku a pamatovat si ji díky jednotné vizuální i komunikační identitě
- získejte přirozené hledání značky, přímou návštěvnost a také podporu od uživatelů
- díky dobré značce dostanete více doporučení a díky tomu i více nákupů, včetně těch opakovaných
- zvyšujte konverze díky známosti a povědomosti o značce
9. Kvalitní obsah
- zaujměte své zákazníky pomocí fotek, videí a grafických prvků, které souvisí s vaší značkou a podnikáním, sjednocujte výstupy a udržujte styl
- komunikujte pomocí jednodných a kvalitních textů napříč celým internetem
- využijte outdoorové reklamy i offline reklamy s dobrým obsahem a buďte vidět
- sledujte trendy v obsahu reklam a udržujte s nimi krok, budete pro zákazníky neustále atraktivní
10. Vzdělání v propagaci
- mějte přehled v tom, co na zákazníky funguje a co mají rádi a přizpůsobte tomu komunikaci
- orientujte se v marketingových kanálech a jejich možnostech využití
- udržujte si povědomí o novinkách a o tom, co se děje ve světě marketingu a co vám může pomoci nejen v podnikání, ale i v osobní prezentaci a dobrém rozhledu
- přijďte na školení, kde vás zasvětíme do propagace na sociálních sítích nebo kontaktujte naše konzultanty