Zavřít
facebook-pjt twitter-pjt instagram-pjt
BLOG

Jak propagovat e-shop a zvýšit prodeje?

BLOG

Jak propagovat e-shop a zvýšit prodeje?

BLOG

Jak propagovat e-shop a zvýšit prodeje?

BLOG

Jak propagovat e-shop a zvýšit prodeje?

Jak navýšit poptávky a prodeje na webu/e-shopu?

Samotný web nebo e-shop nestačí. Bez propagace e-shopu/webu, která zajistí vyšší návštěvnost, nebudou prodeje ani poptávky dostatečné. Obecně platí, že na 100 návštěv webu/e-shopu připadá jen asi 1-5 objednávek (konverzí).

Máme pro vás deset způsobů, jak docílit vyšších návštěv a konverzí a tím vyšších tržeb. Se všemi vám samozřejmě rádi pomůžeme.

1. Optimalizace pro vyhledávače (SEO)

  • na základě analýzy klíčových slov poznáte vyhledávanost vašich služeb a produktů a můžete tomu přizpůsobit obsah webu/e-shopu
  • správně optimalizovaný web/e-shop zvýší přirozenou návštěvnost z vyhledávačů
  • můžete navrhnout lepší strukturu webu/e-shopu, správně uspořádat produkty do kategorií, nastavit filtraci atd.
  • SEO znamená zvýšení kvality obsahu, což vede ke zvýšení návštěvnosti i prodejů

2. Srovnávače produktů

  • zbožové porovnávače (př. heureka.cz, zbozi.cz) jsou výborným pomocníkem, pomohou rychle přivést zákazníky do e-shopu a zvýšit tržby
  • nastavením názvů produktů, optimalizovaných pro srovnávač, více zaujmete (př. Notebook s dopravou zdarma funguje lépe, než jen Notebook)
  • srovnávače umí automatické připojení (generování) názvu výrobce nebo jiné vlastnosti do titulku zboží zobrazovaného ve srovnávači
  • máte možnost nastavit jiné ceny pro zbožové porovnávače než pro přímé návštěvy

3. PPC reklama

  • reklama, kde platíte až za proklik zákazníka, nikoliv za zobrazení, a která se nezobrazuje jen ve výsledcích hledání, ale i na spoustě tematických webů – díky tomu máte obrovské možnosti oslovit konkrétní skupinu lidí na internetu
  • můžete využít i grafickou reklamu (bannery) za nízké náklady na specializovaných webech
  • máte možnost neustálé optimalizace a vyhodnocování správy kampaní
  • při tvorbě PPC reklamy spojujeme styl komunikace reklam s komunikací celého webu/e-shopu

4. E-mailing

  • rozesílejte pomocí graficky a obsahově zajímavých e-mailů novinky, slevy, akce nebo třeba gratulace vašim klientům k jubileu – zvyšujte tržby, poptávky a budujte vztah se zákazníky
  • posílejte newslettery jen těm, kteří opravdu chtějí a mají zájem o vaše služby
  • rozjeďte e-mailing i s nízkými náklady a zvyšujte tržby i zájem
  • využijte tak jeden z nejefektivnějších kanálů online reklamy

5. RTB reklama

  • konkurujte dosahem reklamy na internetu dosahu v masmédiích, jako je TV nebo rádio
  • využijte síly dynamického remarketingu na míru a připomínejte se vašim zákazníkům zajímavou vizuální formou, např. bannery
  • proměňujte návštěvníky webu/e-shopu v zákazníky a budujte brand pomocí RTB reklamy
  • pracujte s videoreklamou, dynamickými bannery, TV reklamou ve Smart TV a vyprávějte příběhy na správném místě a ve správný čas

6. Sociální sítě (Facebook, Instagram)

  • sociální sítě vám pomohou budovat komunitu klientů a zákazníků i navyšovat tržby, využijte je jako marketingový kanál nebo doplněk k propagaci
  • prodeje e-shopů s podporou sociálních sítí rostou a většina podnikatelů sítě využívá
  • sociální sítě jsou zajímavé pro vaše zákazníky, tráví na nich čas, baví se na nich a inspirují, proto jsou dobrým místem, kde o sobě dát vědět
  • kombinujte zacílené sponzorované kampaně s tvorbou zajímavých příspěvků

7. Lokální propagace pobočky

  • ukazujte se zákazníkům ve vašem okolí a zvyšte návštěvnost své prodejny nebo pobočky, podpořte zajímavou formu online propagace offline prodeje
  • lokální propagací navíc vytvoříte místa pro získávání recenzí a zpětné vazby od zákazníků
  • kombinací lokální SEO + lokální PPC + lokální Facebook budete zvýhodněni před konkurencí 
  • podpoříte offline prodeje a poptávky a zvýšíte své pozice ve vyhledávání

8. Budování identity značky (brand)

  • naučte své potenciální i stávající zákazníky rozpoznávat vaši značku a pamatovat si ji díky jednotné vizuální i komunikační identitě
  • získejte přirozené hledání značky, přímou návštěvnost a také podporu od uživatelů
  • díky dobré značce dostanete více doporučení a díky tomu i více nákupů, včetně těch opakovaných
  • zvyšujte konverze díky známosti a povědomosti o značce

9. Kvalitní obsah

  • zaujměte své zákazníky pomocí fotek, videí a grafických prvků, které souvisí s vaší značkou a podnikáním, sjednocujte výstupy a udržujte styl
  • komunikujte pomocí jednodných a kvalitních textů napříč celým internetem
  • využijte outdoorové reklamy i offline reklamy s dobrým obsahem a buďte vidět
  • sledujte trendy v obsahu reklam a udržujte s nimi krok, budete pro zákazníky neustále atraktivní

10. Vzdělání v propagaci

  • mějte přehled v tom, co na zákazníky funguje a co mají rádi a přizpůsobte tomu komunikaci
  • orientujte se v marketingových kanálech a jejich možnostech využití
  • udržujte si povědomí o novinkách a o tom, co se děje ve světě marketingu a co vám může pomoci nejen v podnikání, ale i v osobní prezentaci a dobrém rozhledu
  • přijďte na školení, kde vás zasvětíme do propagace na sociálních sítích nebo kontaktujte naše konzultanty

Související služby

WordPress Lightbox