Sběr kontaktů na Facebooku - nastavení Lead Ads
Lead Ads je reklamní formát, pomocí kterého lze snadno získávat kontakty od potenciálních zákazníků na Facebooku. Lead Ads je možné využít v personalistice, sběru relevantních registrací pro odběr newsletterů, možnosti účasti na zajímavých akcích a mnoho dalšího.
Nastavení Lead Ads
Při vytváření kampaně zvolíme účel kampaně - Generování potenciálních zákazníků.
V sadě reklam nastavíme klasicky denní rozpočet, lokalitu, věk, podrobné cílení. Upravit můžeme také umístění (vypnout například Instagram, pokud ho klient nemá nebo stories na Facebooku). Výběr katalogu se neřeší, takže tento bod přeskočíme.
V samotné reklamě si doplníme text a obrázek. Doplníme měřící UTM kód a případně zapneme i Facebook pixel, pokud ho klient má.
Vytvoření formuláře
V reklamě je důležité vytvoření formuláře. Vybereme tedy Vytvořit formulář pro potenciální zákazníky.
Zpracování leadů
Po vytvoření reklamy a formuláře zbývá nastavit zpracování leadů. Máte dvě možnosti: export do CSV souboru, nebo napojení na CRM systém.
První možnost najdete na své firemní stránce v kartě "Nástroje pro zveřejňování" v sekci "Knihovna formulářů", kde můžete soubor stáhnout. Druhou možností je napojení na CRM systém. Více o integraci najdete v nápovědě Facebooku.
Duplikování formuláře
Pokud u formuláře zvolíte dokončit a přesto zjistíte, že jste v něm udělali chybu nebo chcete ještě něco doplnit, lze to udělat tak, že vytvořený formulář zduplikujete.
Potřebujete pomoc s nastavením Lead Ads?
Ozvěte se nám! Vše vám rádi nastavíme.