Online marketing

Lokální propagace pobočky

Zvyšte návštěvnost své prodejny nebo obchodu. Využijte balíček lokální propagace a ukazujte se zákazníkům ve vašem okolí.

Proč lokálně cílit na zákazníka?

  • vytvoří se místa pro získávání recenzí a zpětné vazby od zákazníků
  • zvýší se návštěvnost vaší prodejny, obchodu
  • budete zvýhodněni před konkurencí
  • dostanete lepší propagaci nové prodejny, zboží, služeb a akcí
  • 90 % maloobchodních tržeb probíhá offline a je potřeba dostat lidi do fyzické prodejny
  • 46 % vyhledávání tvoří hledání místních firem
  • informace z firemních zápisů využívají nástroje pro získávání informací o firmách

Lokální SEO

Zápis do všech důležitých firemních zápisů jako Google, firmy.cz, yelp.cz, najisto.cz, zlatestranky.cz, zivefirmy.cz.

Lokální PPC

Možnost rychle přeskočit konkurenci a získat nové zákazníky přímo ve výsledcích vyhledávání na mobilu a v Google maps.

Lokální Facebook

Reklama v nejpoužívanějších aplikacích na mobilu. Se zacílením na konkrétní lokalitu, čas a zákazníka. 

Víte, že...

90 % maloobchodních tržeb probíhá offline a je potřeba dostat lidi do fyzické prodejny a 46 % vyhledávání tvoří hledání místních firem.
 

Lokální SEO

  • Téměř 91 % uživatelů důvěřuje hodnocení zákazníků, kteří již v dané firmě nakoupili -  sbítejte recenze.
  • Reakce na recenze - na každou recenzi je nutné reagovat, je to rozhodující faktor pro Google, aby zápis upřednostnil.
  • Užitečné informace pro zákazníka na jednom místě (adresa, telefon, otevírací doba, umístění, obor podnikání,...).

Lokální PPC

  • 78 % místních mobilních vyhledávání vede k nákupu v kamenných prodejnách.
  • Můžete rychle přeskočit konkurenci v lokálních výsledcích a získat nové zákazníky.
  • Reklamy se zobrazují na mobilu přímo ve výsledcích vyhledávání, v záložce mapy, a v Google Mapách
  • 50 % lokálních vyhledávacích dotazů zadaných přes mobil se provádí kvůli hledání informací o firmě (například adresa nebo telefonní číslo společnosti).

Lokální Facebook

  • Téměř neomezené možnosti cílení na zákazníky: lokalita, zaměstnání, zájmy, zařízení a mnoho dalších.
  • Zacílení reklamy v přesný čas, lokalitě a konkrétní den - např. restaurace po-pá dopoledne před obědy.
  • Přesné zacílení i spouštění reklamy. Můžeme ji zobrazit až když budou zákazníci v dané lokalitě
  • Reklama s cílením na návštěvnost obchodu pro firmy, které mají víc kamenných obchodů, restaurací, prodejních míst a dalších obchodních míst.

Chcete lépe propagovat svou pobočku?

Napište nám a přivedeme k vám do obchodu zákazníky z blízkého okolí.

Položení dotazu

Položte jakoukoliv otázku. Odpověď dostanete během několika dnů. Nejzajímavější dotazy umístíme na naše stránky.

Odesláním beru na vědomí zpracování osobních údajů