RTB Reklama

Oslovte 7 milionů uživatelů na českém internetu

RTB reklama, real-time bidding (RTB) nebo také programatická reklama, je nový efektivní způsob nakupování reklamy na internetu. Svými možnostmi a dosahem konkuruje jak reklamě v mass médiích (TV, rádio, billboardy), tak i klasickým PPC kampaním v obsahové síti.

Nejúčinnější typy RTB kampaní

Dynamický remarketing

Dynamický remarketing na míru, s vizuály, které odpovídají vaší firemní identitě. Bannery v mnoha formátech, pro počítače i mobily. Oslovte efektivně návštěvníky webu, kteří zatím nenakoupili (nebo neprovedli jinou očekávanou konverzi).

Díky RTB budou dynamické bannery vidět ve správný čas na správných místech a přesvědčí váhavé zákazníky.

Klasický remarketing

Proměnte návštěvníky v zákazníky. Pomocí remarketingu oslovíte uživatele, kteří si již prohlíželi vaše produkty a služby, ale zatím jste je ještě nepřesvědčili k nákupu. V této fázi jste již blízko k získání svých zákazníků.

Nenechte si je utéct a přesvědčte je pomocí remarketingu ke konverzi dříve, než nakoupí jinde.

Propagace akce/produktu

Plánovaná akce se blíží a vy potřebujete rozšířit informace do světa?

Spouštíte velký výprodej nebo uvádíte nový produkt a chcete nalákat nové zájemce? RTB reklama je na to jako stvořená.

Během krátké doby lze spustit velkou kampaň, která osloví spoustu potenciálních zájemců.

Kampaně k budování brandu

Budujte a zvyšujte povědomí o své značce v myslích potenciálních zákazníků. Zvyšte o ni zájem. Ať se o vás mluví a jste vidět.

Udělejte z vaší značky společenský pojem. S RTB to jde mnohem rychleji a efektivněji, než třeba pomocí TV reklamy, rádia nebo billboardů.

Videoreklama

Popularita videoobsahu roste, protože lidé chtějí konzumovat informace na internetu stále rychleji. Tento fakt dokládá i rychle rostoucí počet uživatelů YouTube, který se v ČR pohybuje již kolem 5 milionů.

Videoreklama dokáže předat reklamní sdělení velice atraktivní formou. Vhodná je především pro budování povědomí o značce a propagace akcí. 

 

TV reklama

S rostoucím počtem Smart TV s připojením k internetu rostou i možnosti reklamy v TV.

Dnes už není problém pomocí RTB zacílit reklamní sdělení na vybranou TV stanici ve vybraný čas.

Zvolit lze přitom různé formáty reklamy. K reklamním účelům dobře poslouží i funkce HbbTV, kdy přes tzv. Červené tlačítko zobrazíte reklamu v televizi.

Storytelling kampaně = vyprávějte příběhy

Vyprávějte příběh pomocí reklamy a z neznámého člověka udělejte věrného zákazníka. Propojte více typů kampaní dohromady.

Představte si, že chcete ulovit nového zájemce o vaše produkty, ale dotyčný vás zatím nezná, ani nebyl na vašem webu. Pomocí reklamy jej zaujmete a přivedete na web, ale v tuto chvíli zájemce ještě neuvažuje přímo o nákupu, teprve zjišťuje možnosti. Odejde z vašeho webu a možná se porozhlédne i jinde. Díky remarketingu se vám povede jej přivést zpátky a přesvědčit k nákupu, skvělé. Jenže vy chcete, aby se z něj stal pravidelný zákazník a tak jej průběžně oslovujete reklamou, ze které pozná, že ho už znáte a že si ho vážíte.

Pomocí reklamy můžete vyprávět příběh - postupně předávat vhodná reklamní sdělení, která potenciálního zákazníka dovedou až ke kýžené objednávce a věrnosti.

Reklama kdekoliv si budete přát

Reklamu na internetu lze cílit na obrovské množství inzertních ploch (webů, webových aplikací...). Jen společnost Seznam uvolňuje cca 7 miliard zobrazení reklam (impresí) měsíčně do RTB reklamy - a to je jen jedním z mnoha vydavatelů reklamních ploch v RTB v ČR.

Seznam, Google, Novinky.cz, iDnes.cz, Heureka, YouTube, Stream.cz, Super.cz, Csfd.cz, Blesk.cz Bazos.cz, Blesk.cz, Nova, Prima + tisíce dalších.

Reklama ve správný čas na správném místě

S RTB (programatickou) reklamou je možné rozběhnout různé typy kampaní, které osloví potenciální zákazníky v různých rozhodovacích fázích nákupního procesu - od brandových kampaní až po vysoce výkonný dynamický remarketing.

Konec billboardů v Česku = nová příležitost

Nahraďte billboardovou reklamu RTB reklamou. Po 1. 9. 2017 musí zmizet z českých dálnic a silnic I. třídy více než 3 000 billboardů. Budete mile překvapeni, jaké možnosti RTB reklama nabízí a o kolik efektivnější může být.

Reklama, která zapadne do stylu firemní komunikace

Předejte reklamní sdělení svým potenciálním zákazníkům tak, aby zapadlo do vaší nastavené firemní komunikace. Frekvenci zobrazování reklam jednomu uživateli dokážeme pomocí RTB přesně nastavit.

Bohaté možnosti cílení podle vašich potřeb

Pomocí RTB lze cílit plošně na velké masy lidí, ale i na specifická publika. Pro konkrétní potřeby si můžete koupit konkrétní skupiny podle pohlaví, jazyka, věku, témat, kategorií Heureky, podle zájmů uživatelů na Seznamu, kategorií videoportálu Streamu. Dále podle zařízení, které využívají (počítače, mobily, tablety), lokality i podle návštěv konkrétních webů (umístění) a jiné.

Nižší náklady na CPT než v klasických PPC systémech

Dosáhněte nižších nákladů na CPT (náklady na tisíc zobrazení) než v display reklamě přes PPC kampaně v Skliku či AdWords. V RTB nakupujete zacílené imprese za nižší ceny (známé jsou případy poklesu CPT až o 40 %).

Nejlepší možnosti měření a vyhodnocování

RTB reklamu dokážeme efektivně měřit a vyhodnotit tak její účinnost. Zjistíme a zhodnotíme, jaké přínosy pro vás RTB reklamy a kampaně mají. Kampaň se navíc průběžně vyhodnocuje a upravuje, neplatíte tedy za něco, co vám vlastně nevydělává.

Postup spolupráce

Vstupní analýza a vyhodnocení přínosu RTB

Na začátku je potřeba poznat celé vaše podnikání. Pro tyto potřeby slouží vstupní marketingová analýza, kterou s vámi projde náš konzultant online a posoudí, jaké typy RTB kampaní by pro vás měly největší přínos.

Vytvoření strategie

Na základě načerpaných informací a nadefinovaných cílů vytvoříme strategii pro RTB reklamu. Odhadneme potřebné rozpočty na realizaci kampaní, kredity i potřebnou správu a rozvoj kampaní.

Realizace RTB kampaní

Míč na naší straně. Připravíme reklamní grafiku a vytvoříme a nastavíme potřebné typy reklamních kampaní. Rozběhneme RTB reklamu a začneme oslovovat potenciální zákazníky.

Vyhodnocování a konzultace s klientem

Po načerpání dostatečného množství dat z běhu kampaní začneme s vyhodnocováním a zjištěné výsledky s vámi budeme průběžně konzultovat.

Průběžná optimalizace kampaní

Na základě průběžných výsledků a konzultací provádíme úpravy kampaní tak, abychom neustále zvyšovali jejich efektivitu.

Cena za služby

Celková kalkulace vychází ze 3 základních složek.

Máte zájem o RTB reklamu?

Položení dotazu

Položte jakoukoliv otázku. Odpověď dostanete během několika dnů. Nejzajímavější dotazy umístíme na naše stránky.

Odesláním beru na vědomí zpracování osobních údajů