RTB REKLAMA

Oslovte až 7 milionů uživatelů na internetu.
RTB reklama neboli real-time bidding (RTB) nebo také programatická reklama je nový efektivní způsob nakupování reklamy na internetu, který vám to umožní. Svými možnostmi a dosahem reklamy konkuruje jak reklamě v mass médiích jako je TV, rádio nebo billboardy, tak i klasickým PPC kampaním v obsahové síti.
Díky RTB můžete oslovit plošně miliony lidí, ale i pečlivě cílit na vybrané uživatele. Přitom za nižší náklady, než je tomu u klasických mass médií. Jako bonus navíc ještě dostanete skvělé možnosti zacílení, měření, vyhodnocování, rychlost a flexibilitu v nastavení kampaní.


Nejúčinnější typy RTB kampaní

Dynamický remarketing

Dynamický remarketing na míru, s vizuály, které přesně odpovídají vaší firemní identitě. Bannery v mnoha formátech, pro počítače i mobily. Oslovte efektivně vaše návštěvníky webu, kteří zatím nenakoupili (nebo neprovedli jinou očekávanou konverzi).

Díky RTB budou dynamické bannery vidět ve správný čas na správných místech a přesvědčí váhavé návštěvníky k nákupu (ke konverzi).

Klasický remarketing

Přetavte návštěvníky v zákazníky. Pomocí remarketingu oslovíte uživatele, kteří si již prohlíželi vaše produkty a služby, ale zatím jste je ještě nepřesvědčili k nákupu. V této fázi jste již blízko k získání zákazníků.

Nenechte si je utéct a přesvědčte je pomocí remarketingu ke konverzi dříve, než nakoupí jinde.

Propagace akce, nového produktu

Plánovaná akce se blíží a vy potřebujete rozšířit informace do světa?

Spouštíte velký výprodej a chcete nalákat nové zájemce? RTB reklama je na to jako stvořená.

Během krátké doby lze spustit velkou kampaň, která osloví spoustu potenciálních zájemců.

Masivní kampaně na budování povědomí, brandu

Budujte povědomí o vaší značce v myslích potenciálních zákazníků. Udělejte z vaší značky společenský pojem. Říkáte si, že je to běh na dlouhou trať? Ano, ale s RTB to jde mnohem rychleji a efektivněji než pomocí TV reklamy, rádia nebo billboardů.

Videoreklama

Popularita videoobsahu roste, protože lidé chtějí konzumovat informace na internetu stále rychleji a rychleji. Tento fakt dokládá i rychle rostoucí počet uživatelů YouTube, který se v ČR pohybuje již kolem 5 milionů.

Videoreklama dokáže předat reklamní sdělení velice atraktivní formou. Vhodná je především pro budování povědomí, značky a propagaci akcí. 

TV reklama

S rostoucím počtem Smart TV s připojením k internetu rostou i možnosti reklamy v TV.

Dnes už není problém pomocí RTB zacílit reklamní sdělení na vybranou TV stanici ve vybraný čas.

Zvolit lze přitom různé formáty reklamy. K reklamním účelům dobře poslouží i funkce HbbTV, kdy přes tzv. Červené tlačítko zobrazíte reklamu v televizi.

Storytelling kampaně - vyprávějte příběh

Vyprávějte příběh pomocí reklamy a z neznámého člověka udělejte věrného zákazníka. Propojte více typů kampaní dohromady.

Představte si, že chcete ulovit nového zájemce o vaše produkty, ale dotyčný vás zatím nezná, ani nebyl na vašem webu. Pomocí reklamy jej zaujmete a přivedete na web, ale v tuto chvíli zájemce ještě neuvažuje přímo o nákupu, teprve zjišťuje možnosti. Odejde z vašeho webu a možná se porozhlídne i jinde. Díky remarketingu se vám povede jej přivést zpátky a přesvědčit k nákupu, skvělé. Jenže vy chcete, aby se z něj stal pravidelný zákazník a tak jej průběžně oslovujete reklamou, ze které pozná, že ho už znáte a že si ho vážíte.

Pomocí reklamy můžete vyprávět "příběh" - postupně předávat vhodná reklamní sdělení, která potenciálního zákazníka dovedou až ke kýžené objednávce a věrnosti.

Mám zájem o RTB

Výhody RTB a naše zkušenosti

Bohaté reklamní formáty

Velké množství reklamních formátů v různých rozměrech - statické bannery, dynamické, animované bannery, videoformáty, slidery, celoplošné bannery na pozadí webu a další typy bannerů. Díky vysoké variabilitě reklamních formátů umožňuje RTB reklama předat různá reklamní sdělení potenciálním zákazníkům.

Bannery, videa, slidery


Reklama kdekoliv si budete přát

Reklamu na internetu lze cílit na obrovské množství inzertních ploch (webů, webových aplikací...). Jen společnost Seznam uvolňuje cca 7 miliard zobrazení reklam (impresí) měsíčně do RTB reklamy - a to je jen jedním z mnoha vydavatelů reklamních ploch v RTB v ČR.

Seznam, Google, Novinky.cz, iDnes.cz, Heureka, YouTube, Stream.cz, Super.cz, Csfd.cz, Blesk.cz Bazos.cz, Blesk.cz, Nova, Prima 

+ Tisíce dalších

Mám zájem o RTB

Reklama ve správný čas na správném místě

Oslovte potenciální zákazníky vhodnou reklamou ve správný okamžik. S RTB (programatickou) reklamou je možné rozběhnout různé typy kampaní, které osloví potenciální zákazníky v různých rozhodovacích fázích nákupního procesu - od brandových kampaní až po vysoce výkonný dynamický remarketing.

Konec billboardů v Česku = nová příležitost

Nahraďte billboardovou reklamu RTB reklamou. Po 1. 9. 2017 musí zmizet z českých dálnic a silnic I. třídy více než 3 000 billboardů. Nemusíte smutnit, protože RTB reklama vám umožní vzniklé vakuum efektivně nahradit. Budete mile překvapení, jaké možnosti RTB reklama nabízí a o kolik efektivnější může být.

Reklama, která zapadne do stylu nastavené firemní komunikace

Předejte reklamní sdělení svým potenciálním zákazníkům tak, aby zapadlo do vaší nastavené firemní komunikace. Některé firmy se chtějí směrem k zájemcům propagovat agresivněji, jiné jen nenásilně připomínat. Frekvenci zobrazování reklam 1 uživateli dokážeme pomocí RTB přesně nastavit.

Bohaté možnosti cílení

Pomocí RTB lze cílit plošně na velké masy lidí, ale i na specifická publika. Pro konkrétní potřeby si můžete koupit konkrétní publika podle pohlaví, jazyka, věku, témat, kategorií Heureky, podle zájmů uživatelů na Seznamu, kategorií videoportálu Streamu…, dále podle zařízení, které využívají (počítače, mobily, tablety), lokalit, publika podle návštěv konkrétních webů (umístění) a jiné.

Nižší náklady na CPT než v klasických PPC systémech

Dosáhněte nižších nákladů na CPT (náklady na tisíc zobrazení) než v display reklamě přes PPC kampaně v Skliku či AdWords. V RTB nakupujete zacílené imprese za nižší ceny (známé jsou případy poklesu CPT až o 40 %).

Nejlepší možnosti měření a vyhodnocování

Online reklama obecně nabízí nejlepší možnosti měření a vyhodnocování ze všech reklamních médií vůbec. RTB reklama ve spojení s nástroji na webovou analytiku umožňuje změřit téměř jakýkoliv cíl, který je pro vás důležitý.

S RTB nejčastěji zajišťujeme

Reklamní vizuály

Vytvoření bannerů, sliderů nebo úprava videa na míru pro konkrétní účel reklamní kampaně?

Denní chléb našich grafiků

Webová analytika

Teprve dobře měřená reklama na internetu a následně pravidelné vyhodnocování povede k vyšší efektivitě investovaných peněz do reklamy.

PPC do vyhledávací sítě

textové reklamy do vyhledávačů přes RTB spustit nelze. Ale nebojte. Naši PPC specialisti vám je zrealizují v maximální kvalitě přes jiné platformy.

SEO

Nejlepšího efektu v online marketingu docílíte vhodnou kombinací více marketingových kanálů najednou.

Myslete i na SEO.

Postup spolupráce

1

Vstupní analýza a vyhodnocení přínosu RTB reklamy

Na začátku je potřeba poznat celkově vaše podnikání... Pro tyto potřeby slouží vstupní marketingová analýza, kterou s vámi projde náš konzultant online a posoudí, jaké typy RTB kampaní by pro vás měly největší přínos.

2

Vytvoření strategie

Na základě načerpaných informací a nadefinovaných cílů vytvoříme strategii pro RTB reklamu a odhadneme potřebné rozpočty na realizaci kampaní, kredity i potřebnou správu a rozvoj kampaní.

3

Realizace RTB kampaní

Míč na naší straně. Připravíme reklamní grafiku a vytvoříme a nastavíme potřebné typy reklamních kampaní. Rozběhneme RTB reklamu a začneme oslovovat potenciální zákazníky.

4

Vyhodnocování a konzultace s klientem

Po načerpání dostatečného množství dat z běhu kampaní začneme s vyhodnocováním a zjištěné výsledky s vámi budeme průběžně konzultovat.

5

Průběžná optimalizace kampaní

Na základě průběžných výsledků a konzultací provádíme úpravy kampaní tak, abychom neustále zvyšovali jejich efektivitu.


Cena za služby

Celková kalkulace vychází ze 3 základních složek.

1. Nacenění úvodní realizace

Nacenění úvodních realizací vám připravíme na základě vašich požadavků a pochopení potřeb propagace. Abychom tak mohli učinit co nejpřesněji, vstupní marketingová analýza a příprava online marketingové strategie jsou na začátku nezbytným krokem. Záleží nejen na účelu či rozsahu propagace, ale i na vašem oboru, ve kterém se chcete zviditelnit nebo produktech / službách, které chcete propagovat.

2. Rozpočty na průběžnou správu a rozvoj kampaní

RTB reklama po spuštění neběží sama, je důležité reklamy průběžně vyhodnocovat a optimalizovat tak, aby efektivněji plnily stanovené cíle. Proto kalkulace neobsahuje jen nacenění jednorázových realizací kampaní, ale i o rozpočty na průběžnou správu a rozvoj kampaní.

3. Kredity potřebné na běh kampaní

Další složkou kalkulace jsou kredity. Cena za kredity (za samotný provoz kampaní) vychází z toho, kolik jste ochotni investovat do 1 000 zobrazení reklamy (impresí) a jaký objem propagace je adekvátní stanoveným cílům propagace. Orientačně se cena za 1 000 zobrazení pohybuje v rozmezí 3 až 50 Kč. Můžeme ovlivnit, kolikrát za den se má bannerová reklama zobrazit jednomu uživateli. Můžeme proto reklamu komunikovat intenzivně (mnoho zobrazení bannerů uživateli denně), nebo se jen občas připomínat (jednotky zobrazení bannerů uživateli denně).

Cena realizace RTB od 20 000 Kč

Mám zájem o RTB

Proč RTB od ANT studia?

Levnější propagace. Díky objemům inzerce, které realizujeme, zajistíme výhodnější cenové podmínky na propagaci pro určité typy kampaní. Přes naši agenturu máte možnost nákupu i VIP reklamních ploch až o 30 % levněji.

  • Certifikovaní PPC specialisté.
  • Více než 10 odborníků v online marketingovém týmu.
  • Marketing propojený s výrobou webů / e-shopů.
  • Marketing řešíme komplexně. Navrhneme online marketingovou strategii, která naplní vaše cíle / potřeby.

Vstupte do světa RTB

Do světa moderní programatické reklamy

Poradíme vám ihned, zavolejte konzultantovi, vyslechne vaše dotazy a poradí, jak pokračovat.
Orientační kalkulace do 48 hodin.


Napište nám, co pro Vás můžeme udělat nebo vyplňte poptávkový formulář

Nebo nás můžete kontaktovat na:
Telefon: +420 774 828 242 | E-mail: info@antstudio.cz

Více kontaktů

 

Vybrané reference

Internetový marketing pro Autocentrum Jan Šmucler

Od 1.1.2016 zajišťujeme poradenství a internetový marketing pro společnost Autocentrum Jan Šmucler, s.r.o. Výběrové řízení jsme vyhráli díky prezentaci postupů, týmu a hlavně konkrétních návrhů propagace webu...

On-line marketing pro Different

Známý model a blogger Milan Polák je zároveň majitelem úspěšného módního obchodu different.cz. Do tohoto odvětví se rozhodl vstoupit již v roce 2008 se značkou Desigual a postupem času přidával další módní značky. Milan...

Případová studie: Optimalizace a Facebook propagace Wellness U Gigantu

V případové studii U Gigantu vám představíme projekt, kde se nám podařilo díky kvalitnímu webu, SEO a propagaci na Facebooku velmi úspěšně rozjet wellness centrum v Plzni. Ukážeme vám také, jak kampaň pomohla i samotnému...

Prodej podlah eAMADEO

Názor klienta Na ANT studio jsem dostal doporučení, že mi pomohou vytvořit nové webové stránky a dostat se na první místa ve vyhledávačích. Musím přiznat, že mé očekávání bylo maximálně naplněno a pokračujeme v intenzivní...

Hudební nástroje Houdek.cz

Výroba a propagace e-shopu pro Houdek hudební nástroje. Řada individuálních řešení na přání klienta, včetně propojení s účetním systémem Cézar. Díky tomu dokáže klient efektivně odbavovat veškeré objednávky kytar,...
Naše práce je o plánování, spolehlivosti a výsledcích!

Pojďme se setkat,

ukážeme vám, jak díky nám budete na internetu úspěšnější!

Naše práce je o plánování,...