Nápověda k modulům ANT CMS

SEO

Většina uživatelů využívá pro svůj pohyb po internetu některý z vyhledávačů. Kvalitní SEO zajistí, aby se lidé, pro něž je váš web/e-shop určen, dostali právě na něj, a ne ke konkurenci.

Funkčnosti

V této sekci jsou popsány možnosti řešení v oblasti SEO.

Na rozdíl od funkčností týkajících se jiných oblastí se nacházejí SEO funkčnosti v různých místech řešení. Tento přístup vychází z toho, že je dobré příslušnou SEO funkčnost mít dostupnou co nejblíže místu, kde dává smysl. Pokud například uživatel spravuje hlavní stránku, je pro něj výhodné, že při dané příležitosti může nastavit i SEO dané stránky, namísto aby přecházel v administraci do Nastavení a tam danou problematiku řešil.

Nastavení robots.txt přímo v ANT CMS

Administrátor e-shopu v nové verzi může obsah souboru robots.txt upravit již přímo v našem řešení. Výhodou je, že není třeba pracně dohledávat daný soubor v souborovém systému a navíc riskovat, že provedené úpravy budou ztraceny při budoucí aktualizaci.

Daná funkčnost (Obrázek 1) je dostupná v Nastavení (1) → SEO (2).

Nastavení titulku, popisu a klíčových slov přímo v editaci domovské stránky

Úpravy lze provést následovně:

  1. Jdu do módu editace domovské stránky
  2. Zvolím záložku Optimalizace (Obrázek 2)
  3. Zde mohu upravit titulek a popis stránky
    • V obou případech je k dispozici počítadlo znaků, které umožní nepřesáhnout požadovanou délku daných textů
    • K dispozici je rovněž náhled, který ukazuje jak bude vypadat záznam ve výsledcích vyhledávače
    • Pokud nechám titulek prázdný, je místo něj použitý text, který se nachází v poli Nadpis
    • Pokud nechám popis stránky prázdný, je místo něj použitý text tři tečky
  4. Klíčová slova mohu vyplnit na konci obsahu (Obrázek 3) záložky Optimalizace
  5. Pro správné použití je třeba nově nastavené údaje uložit!

 

Následuje několik tipů k správnému vyplnění zmíněných údajů:

  • Do titulku uvádějte jinou formu názvu stránky, lépe formulovanou z pohledu slov, na které chcete být k nalezení. Při délce titulku do 55 znaků máte 95% šanci, že ať obsahuje jakékoliv znaky, tak se zobrazí celý (to platí i pro český Seznam, který už také nepočítá délku titulku podle znaků).
  • Neopakujte přesně to, co již je v titulku, ale snažte se znovu použít důležitá klíčová slova. Text by měl zaujmout k akci – nejčastěji k navštívení Vašich stránek.
  • V moderním SEO nemají klíčová slova příliš význam, proto jejich vyplnění není nutné.
V případě, že si nevíte rady, jaké texty použít, nabízíme vám optimalizaci stránek na klíč. Kontaktujte nás.

Položení dotazu

Položte jakoukoliv otázku. Odpověď dostanete během několika dnů. Nejzajímavější dotazy umístíme na naše stránky.

Odesláním beru na vědomí zpracování osobních údajů