Zavřít
facebook-pjt twitter-pjt instagram-pjt

Co znamená PPC

PPC je zkratka anglického pay-per-click, tedy platba za kliknutí. Jde o model internetové reklamy, kde inzerent platí za proklik z inzerátu na web.

 

Výhody PPC reklamy

  • Přesné cílení (na slova nebo publikum podle daných kritérií) – například na frázi  „průmyslové roboty“ nebo na muže v Plzni, mezi 35-45 lety, které zajímají auta.
  • Možnost ovlivnit umístění reklamy – rozhoduje cena, ale také kvalita reklamy.
  • Rychlé spuštění, vypnutí nebo změna kampaní – už v řádu minut můžete začít inzerovat. Nebo naopak reklamu vypnout.
  • Detailní statistiky – dostanete data pro svá další rozhodnutí, úpravu kampaní a rozpočet.
  • Platíte jen za skutečné výsledky – tedy za lidi, kteří na reklamu skutečně klikli a přišli na váš web.

 

Nevýhody PPC reklamy

  • Platíte za každý proklik – jak vyplývá z názvu, platíte za každý klik na reklamu. Ani to ale při správné strategii a nastavení ceny za konverzi nemusí být překážkou.
  • Složitost kampaní – princip PPC je jednoduchý, efektivní řízení kampaní je však složité. Proto i velké firmy a e-shopy najímají specialisty.

Napište nám a vylepšíme váš web společně!

Tato stránka je chráněna pomocí reCAPTCHA a platí na ni zásady ochrany osobních údajů a podmínky služby Google.
Odesláním zprávy beru na vědomí zpracování osobních údajů.
WordPress Lightbox