Webové stránky

Zadání pro realizaci jednoduché webové prezentace

Zadání pro web s vámi standardně připravují konzultanti ANT studia, kteří vám se vším pomohou. Ale můžete si jej připravit také sami.

Zadání cílů a představení firmy

Očekávání a aktuální stav

Jak si aktuálně vedete v online prostředí? Co očekáváte, že vám nový web přinese? Případně z čeho máte obavy?

Hlavní produkty a služby

Jaké jsou vaše hlavní zdroje prodejů a celkových tržeb, případně v čem jsou vaše produkty a služby unikátní?

Cíle webové prezentace

Co chceme, aby vaši potenciální i stávající klienti na webu udělali? Co vám má web přinést - kontakty, prodeje?

Cílové skupiny klientů

Pro koho web bude? Zkuste se soustředit na konkrétnější skupiny a persony, včetně jejich potřeb a obav - věk, povolání, sociální zařazení,...

Unikátní prodejní nabídka

Jaké výhody chcete zdůraznit? V čem se odlišujete od konkurence a proč si má zákazník vybrat právě vás?

Obsah a identita

Struktura prezentace

Určete kategorie a podkategorie webu a základní dělení (obvykle služby, ceník, reference, o nás, kontakty atd.)

Do podkategorií pak řadíme jednotlivé služby nebo produktové dělení. Zachovejte přehlednost a jednoduchost.

Texty

Dodejte vlastní texty, korespondující s vaší firemní identitou a srozumitelné pro zákazníky. Kde všude texty budou a v jakém rozsahu? Chcete pomoci s přípravou textů?

Fotografie

Dodejte vlastní kvalitní fotografie v jednotném vizuálu. Kam je umístíme, v jakém množství? Chcete pomoci s přípravou a nafocením?

Logo a styl

Máte logo ve formátu svg. a sjednocený vizuální styl? Pošlete nám ho. Nebo s tím chcete pomoci od našeho grafika?

Používáte firemní barvy, máte vybraný grafický styl prezentace? Pošlete nám je, případně vám pomůžeme.

Další obsah

Kontaktní nebo poptávkový formulář - chcete mít možnost kontaktování touto cestou?

Mapy - budeme na webu používat mapu v kontaktech nebo referencích.

Spuštění prezentace

Název domény a aliasů

Potřebujeme vědět, na jaké doméně web poběží, případně různé další varianty přesměrování (tzv. aliasy).

Přístupy k doméně

Potřebujeme je, abychom mohli web spustit. V této variantě spouštíme vždy jen na našem webhostingu.

E-maily

Přejete si založit nebo přesunout e-mailové adresy? Vypište nám je, postaráme se o to.

Měření návštěvnosti

Přejete si pomoci s měřením a vyhodnocování návštěvnosti vašeho webu?

Termín očekávání spuštění prezentace

Napište nám předpokládaný termín pro spuštění.

Nevíte si rady?

Chybí vám nějaké materiály do obsahu nebo třeba potřebujete pomoci se strukturou, obraťte se na nás. Rádi vám pomůžeme.

Co dalšího vás často zajímá?

  • Jaké jsou cíle celkové online prezentace?
  • Odkud k vám na web klienti přijdou?
  • Jaké jsou fáze zákazníka a online obchodu?
  • Jak vás najdou v hledání na internetu?
  • Jak si vedete v porovnání s konkurencí?
  • Jaká je analýza poptávky?
  • Jaké jsou hlavní scénáře chování zákazníka?
  • Jaké lze nastavit metriky vyhodnocování úspěšnosti prezentace?
  • Jak lépe prezentovat obsah, sdělení webu? (text, fotografie, video)
  • Vyřešíte mi přesměrování adres?

Možnosti srovnání se stávající prezentací:

  • Jak zvýšit konverzní poměr?
  • Jak snížit míru opuštění?
  • Co na současném webu funguje a co nefunguje?

Tyto otázky však řešíme u náročnějších prezentací, se kterými vám také rádi pomůžeme. Podívejte se, jaké možnosti rozšířené prezentace nabízí a co vše se zde dá obsáhnout.

Zjistit více

Položení dotazu

Položte jakoukoliv otázku. Odpověď dostanete během několika dnů. Nejzajímavější dotazy umístíme na naše stránky.

Odesláním beru na vědomí zpracování osobních údajů